Stationsplein 18 i 8071 CH Nunspeet Tel:0341 - 759 759 Spoed 0341 - 759 759 (#1)
Header afbeelding

Sessiecode

Waarom heb ik een sessiecode nodig?

Dit is een unieke code om in te loggen in de patiëntenomgeving. U ontvangt deze op uw e-mailadres en dient ter beveiliging van uw gegevens.

Kan ik de sessiecode steeds opnieuw gebruiken?

U ontvangt elke keer dat u inlogt een unieke sessiecode. U kunt deze dus niet opnieuw gebruiken.

Ik zie de sessiecode niet in mijn mailbox of postvak in?

Het kan zijn dat de automatische mail met de sessiecode voor ‘spam’ wordt aangezien. Controleer uw e-mail postvak met ‘spam’ of ‘ongewenste mail’.

Mijn sessiecode werkt niet?

Let op de volgende zaken:
• Sluit u vooral niet het scherm waar de sessiecode wordt gevraagd! U moet een nieuw scherm openen als u bijv. uw e-mail wilt openen om de sessiecode te achterhalen. U kunt de internetbrowser wél minimaliseren met het _ icoontje. Wanneer u de pagina sluit waarop de sessiecode gevraagd wordt, dan is de sessiecode die verzonden is naar uw e-mailadres, niet meer geldig!
• Wanneer u de pagina, waar de sessiecode gevraagd werd, opnieuw opent, ontvangt u óók een nieuwe sessiecode op uw e-mailadres.
• U kunt geen oude sessiecodes gebruiken. Als u een sessiecode eenmaal gebruikt heeft, kunt u de e-mail verwijderen.