Stationsplein 18 i 8071 CH Nunspeet Tel:0341 - 759 759 Spoed 0341 - 759 759 (#1)
Header afbeelding

Aanmelden en registreren

Hoe kan ik mij registreren/aanmelden voor de patiëntenomgeving?
U kunt zich via onze website www.huisartsenpraktijkdekeiler.nl aanmelden voor de patiëntenomgeving. U heeft hiervoor een werkend e-mailadres nodig. Dit is tevens uw gebruikersnaam. Klik hier om u direct te registreren.

Is er een handleiding voor het registreren voor het patiëntenportaal?
Ja, die vindt u hier.

Waarom heb ik een e-mailadres nodig?
Het e-mailadres is nodig om u een bevestiging van uw inschrijving te sturen. Tevens ontvangt u op dat e-mailadres elke keer wanneer u gebruik maakt van de patiëntenomgeving een unieke sessiecode om mee in te loggen.

Is het mogelijk om meer personen (bijv. gezin, echtpaar) te registreren met één e-mailadres?
Omdat u met de patiëntenomgeving toegang krijgt tot (een deel van) uw medische en persoonlijke gegevens, is dit goed beveiligd en strikt persoonlijk. Het is daarom niet mogelijk om met meerdere personen gebruik te maken van één e-mailadres.

Ik heb me aangemeld voor de patiëntenomgeving maar kan nog steeds niet inloggen. Hoe komt dat?
Na uw aanmelding moeten enkele gegevens gecontroleerd worden door de assistente. De snelste manier om dit te doen is direct even bellen met de praktijk (0341 – 759 759). Houdt u dan uw Burgerservicenummer bij de hand. Zodra de assistente de gegevens heeft gecontroleerd wordt uw account gekoppeld en geactiveerd en kunt u gebruik maken van de patiëntenomgeving.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
U kunt via de knop ‘Wachtwoord vergeten’ bij het inlogscherm van de patiëntenomgeving een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht u tijdelijk geen toegang hebben tot het patiëntenportaal dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met de praktijk voor het maken van een afspraak of het aanvragen van een herhaalrecept (0341 – 759 759).

Ik heb een nieuw e-mailadres. Wat nu?
U kunt eenvoudig uw e-mailadres wijzigen door in te loggen in de patiëntenomgeving. U klikt vervolgens rechtsboven in het scherm op ‘Profiel’ en dan op ´Mijn gegevens´en ‘Accountinstellingen’. Hier kunt uw e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Klik na het wijzigen op ´Opslaan´. Let op: de sessiecodes worden vanaf het moment van wijzigen naar het nieuwe e-mailadres verstuurd. Uw e-mailadres is tevens uw gebruikersnaam.

Ik wil mijn wachtwoord/e-mailadres wijzigen. Waar doe ik dat?
U kunt eenvoudig uw wachtwoord/e-mailadres wijzigen door in te loggen in de patiëntenomgeving. U klikt vervolgens rechts in het scherm op ‘Profiel’ en dan op ´Mijn gegevens´en ‘Accountinstellingen’. Hier kunt uw e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Klik na het wijzigen op ´Opslaan´. Let op: de sessiecodes worden vanaf het moment van wijzigen naar het nieuwe e-mailadres verstuurd. Uw e-mailadres is tevens uw gebruikersnaam.

Ik wil mijn persoonsgegevens wijzigen. Waar doe ik dat?
U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen door in te loggen in de patiëntenomgeving. U klikt vervolgens rechts in het scherm op ‘Profiel’ en dan op ‘Mijn gegevens’. Hier kunt u uw gegevens wijzigen. U kunt ook uw gegevens wijzigen via het Wijzigingsformulier.